Xdinary Heroes VILLAINS

فراخوان ادمین! Mah Mahi
Mah Mahi شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۳۲ ب.ظ

فراخوان ادمین!

سلام به همگی

لطفا بیاید به ادامه مطلب:)

بچه ها به کمکتون احتیاج دارم

من دلم میخواد یه تیم تشکیل بدیم و برنامه های اکسدینری هیروز رو زیرنویس بزنیم و قرار بدیم

خودم تنهایی نمیتونم همه برنامه ها رو ترجمه کنم و براتون آپلود کنم

ادامینی که نیاز داریم:

1-ادمین ترجمه

شرایط:

1-تا حدی انگلیسی بلد باشه و اگه نیست بلد باشه چطور از مترجم استفاده کنه

2-حداقل سه روز در میان بتونه ترجمه یه قسمت از یکی از برنامه ها رو بده

3-مسئولیت پذیر باشه و جا نزنه

4-تلگرام داشته باشه

 

خودم هماهنگی زیرنویس و آپلودشون رو به عهده میگیرم

ازتون خواهش میکنم اگه شرایطش رو دارید بهم بگید

با لپ تاپ و گوشی هر دو امکان پذیره

من خودم همه کارهام رو با لپ تاپ انجام میدم

اگه بلد نبودید خودم بهتون یاد میدم

wis کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق) Rosita 11 کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق) کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق) کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو ( اینسامنیای سابق) •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!• •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
Last Comments :
Tags :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • wis
    ۲۵ شهریور ۰۲، ۲۱:۵۸
    wis
    سلامم اگه هنوز ادمین می‌خواین من هستمم
    تلگرام هم دارم-
  • Mah Mahi
    ۲۵ شهریور ۰۲، ۲۲:۴۸
    Mah Mahi
    معلومه که میخوایم
    @mahmooni2007 این آیدیمه بهم پیام بده
  • کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    ۳۱ مرداد ۰۲، ۰۰:۴۷
    کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    در کمال فضولی...
    رزیتا سان بله یا شاد داری ؟ مثلا من یا یکی واسطه شیم برای ترجمه ؟‌~~
  • Rosita 11
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۲۲:۵۳
    Rosita 11
    سلام من ادمین ترجمه میتونم باشم
    تلگرام و فیلترشکن ندارم
    میتونی تو روبیکا ؟
  • Mah Mahi
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۲۳:۰۷
    Mah Mahi
    منم روبیکا ندارمTT
    بقیه بچه های تیم هم روبیک ندارن
    ولی تلگرام فیل شکن لازم نیست پروکسی میخواد
    اگه میتونی نصب کنی بگو پروکسی میدم بهت
  • کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۰۰:۴۳
    کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    سعی میکنم مفید واقع بشم😂😭
    آری تلگرام دارم ~
    گروه که نزدین؟ پی وی طور باشه خیلی راحت تره😂😭
  • Mah Mahi
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۱۰:۵۹
    Mah Mahi
    پیوی و گروه هر دو میشه
    @mahmooni2007
    آیدیم اینه
    بهم پیام بده
    یه ادمین دیگه هم پیدا کردم
  • کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۰۰:۲۹
    کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو (اینسامنیای سابق)
    اوووو~~
    خب فک کنم بتونم کمک کنم ...
    فقط اونی یسوال... دیدم دارم نمیتونم میتونم از گروه بیام بیرون😭😂؟
  • Mah Mahi
    ۳۰ مرداد ۰۲، ۰۰:۴۰
    Mah Mahi
    آره ولی سعی کن خیلی زود اینکارو نکنی و همه تلاشت رو بکنی
    راستی جز اینجا تلی چیزی داری؟
  • کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو ( اینسامنیای سابق)
    ۲۹ مرداد ۰۲، ۱۹:۴۵
    کشته شده بر اثر پارت "اسلی اسلی کریزی سکشی کول" در اسلی از اورگلو ( اینسامنیای سابق)
    اونیییییی سلام
    دوتا سوال دارمممم
    برای ادمین آپلود.... باید ۱۰۸۰ و طولانی باشه ؟ مثلا یه برنامه ۱ ساعته و کیفیت دار رو باید آپلود کنیم ؟ 😭😂
    و ادمین ترجمه.... شاید من ۳ روز یبار نباشم ... مثلا ۵ روزه بتونم یسری چیزارو تحویل بدم . خیلی بده ؟ ~
  • Mah Mahi
    ۲۹ مرداد ۰۲، ۲۰:۲۷
    Mah Mahi
    نه همه ویدیو ها رو با کیفیت 720 دانلود میکنم و دوما بیشتر از 15 دقیقه نمیشه اکثر برنامه ها
    از اونجایی که برنامه ها طولانی ان آره میشه 5 روزه تحویل بدی
    من خودم هم اگه بخوام مدام بشینم سرش بیشتر از 2 ساعت طول میکشه و برای کسی که تازه کاره سخت تر هم هست
    خودشم فکر کنم باید ادمین آپلود و دانلود رو یکی کنم
    چون به هر حال باید برای فرستادن به اونیکی ادمین آپلود شه:)
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    ۲۸ مرداد ۰۲، ۲۳:۱۱
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    خب ببین من میگم که کم و بیش میتونم باشم مدرسه هم شروع بشه یا دیگه نیستم یا باشم خیلی کم هستم
    یعنی اندازه یه ماه تقریبا میتونم فعال باشم
    و تل هم ندارم فقط همین بیانو دارم راستش :)
    امیدوارم بتونم کمکتون کنم
    فقط برای ترجمه ممکنه بعضی چیزارو مطمئن نباشم دربارش...بیام بپرسم ازتون یا بذارم خودتون درستش کنین؟! یا همون چیزی که میدونم اما مطمئن نیستمو بنویسم؟
    اگر میخوای بهم ساب بدی بگو یا کامنت خصوصی بذارم یا خودت بیا وبم کامنت بده :)
  • Mah Mahi
    ۲۹ مرداد ۰۲، ۱۲:۴۴
    Mah Mahi
    فقط یه ماهه نمیشه و کمک کم و بیش به نظرم برا هر دومون هم سخت میشه اگه زیاد بلد نباشی و مجبور میشم یه بار هم من نگاه کنم و اشکالات رو رفع کنم
    فقط از بیان ارتباط داشتن هم کار سختیه
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    ۲۸ مرداد ۰۲، ۱۴:۲۲
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    ببین تو ترجمه میتونم کمک کنم کم و بیش ولی...چجوری بگم...
    کسیم دانلود میکنه؟ نمیخوام کلی برا زیرنویسا وقت بذارم و کسیم نگاه نکنه تهش یا چند نفر انگشت شمار بیشتر نباشن...
    من فن پسرا نیستم... آهنگ دبیوشونو دیدم و دیگه چیزی ازشون ندیدم و وب درست حسابیم ازشون نبود... تا اینجارو پیدا کردم که سروقت بیام چیزمیزاشونو ببینم...
    اها و گفتین ادمین می‌خواین...من ادمین نمیتونم باشم ولی به عنوان مترجم عادی میتونم کمک کنم..
  • Mah Mahi
    ۲۸ مرداد ۰۲، ۱۴:۲۷
    Mah Mahi
    دانلود میکنن
    چون تو نماشا هم میخوام بزارم
    و تصمیم دارم تو تلگرام هم چنل بزنم
    منظورم از ادمین همینه:)
    تل داری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7