Xdinary Heroes VILLAINS

Mah Mahi
Mah Mahi چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

دومین سالگرد دبیو پسرا!

پسرام بزرگ شدننننننننننن💓_💓

باورم نمیشه دو سال از این عکس میگذرههههههههههه😢

جوری که باهاشون زندگی کردم و بزرگ شدم😭

پسرام تو این دو سال خیلی بزرگ شدن و پیشرفت کردن و آهنگای فوق العاده ای بهمون هدیه دادن

آهنگایی مثل:
💟Happy Death Day, Test me,Goog Enough, Freakin Bad, BTB, Pluto

و...

پسرای قشنگم اینو بدونید که من همیشه حمایتتون میکنم و منتظر موفقیتای بزرگ ترتونم

شما اولین گروهید که از اول دبیو میشناسمتون و استنتون میکنم

بیاید با هم تا روز بچه دار شدن بچه هاتون خوش بگذرونیم💞

فایتینگگگگگگگگ!!!!!

پسرای بالایی حالا شدن اینا:👇

بهتون افتخار میکنم قشنگامممممم

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7