Xdinary Heroes VILLAINS

Xtra Files Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

Xtra Files

دانلود برنامه Xtra Files با زیرنویس فارسی

قسمت یازدهم اضافه شد:)

قسمت اول

زیرنویس قسمت اول

 

قسمت دوم

زیرنویس قسمت دوم

 

قسمت سوم

زیرنویس قسمت سوم

 

قسمت چهارم

زیرنویس قسمت چهارم

 

قسمت پنجم

زیرنویس قسمت پنجم

 

قسمت ششم

زیرنویس قسمت ششم

 

قسمت هفتم

زیرنویس قسمت هفتم

 

قسمت هشتم

زیرنویس قسمت هشتم

 

قسمت نهم

زیرنویس قسمت نهم

 

قسمت دهم

زیرنویس قسمت دهم

 

قسمت یازدهم

زیرنویس قسمت یازدهم

 

*گایز این برنامه فعلا تا قسمت 31 ام اومده ولی فقط تا قسمت ده زیرنویس داره

کم کم خودم براتون زیرنویس میزنم:)

تا اینجا برای چنل xdinaryheroes_6 در تلگرام بود که تقریبا یک ساله وقفه فعالیت زده و برا همین بقیش رو خودم زیرنویس میزنم

اینسامنیا IAN
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • اینسامنیا
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۰۱:۳۸
    اینسامنیا
    بشدت حس چانرزوم میده.
    دارم دانلود میکنم~
    اونی اینا سبکشون راکه ؟ با رولینگ کوارتز و دریم‌چر اجرا داشتن😭😭😭تویه فستیواله البته جدا جدا
  • Mah Mahi
    ۲۴ مرداد ۰۲، ۱۱:۴۸
    Mah Mahi
    خب زیاد نمیشه گفت سبکشون راک باشه ولی یه بندن
    مثل گروه The Rose و Day6
  • IAN
    ۵ مرداد ۰۲، ۲۳:۰۵
    IAN
    فعالیتت رو لغو نکنی ها :›💕
    راستی راستی میشه چندتا کلیپ ادیت هم ازشون بزاری؟از جونهان هم بزار
  • Mah Mahi
    ۶ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۳
    Mah Mahi
    نه بابا قطع نمیکنم ولی تا فردا شب سرم شلوغه
    سعی میکنم ادیت یا پیدا کنم یا بزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7