Xdinary Heroes VILLAINS

مدیر ماه! Mah Mahi
Mah Mahi دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

مدیر ماه!

ممنون میشم وبلاگ رو به بقیه معرفی کنید و همچنین اگه کسی خواست پیوند کنه کامنت بزاره

 

:) blue dream blue dream park yumi park yumi park yumi •-•
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • :)
    ۸ دی ۰۱، ۰۹:۵۹
    :)
    سلاممم خوبی؟؟ :)
    راستش از فرم بلاگت خوشم اومد کیوت طوره ^^
    سووو منم با یکی از دوستامون موافقم بتونی عکس بک گراندو عکس پسرارو بزاری فوق العاده میشه
    خودتم ی جا ب بقیه معرفی کننن
    این وبو تعطیل نکن از این پسرااا خیلی کم بلاگ داریم حتما بلاگت سریع رشد میکنه
    من ب چند تا از دوستام معرفی کردممم بلاگتو :)))
    موفق باشیییی :>
  • Mah Mahi
    ۱۰ دی ۰۱، ۰۸:۲۹
    Mah Mahi
    تنکیووووو
    چون بک گراند یه عکس نصفش دو بار تکرار میشه و همچنین چهره اعضا خوب ممشخص نمیشه نذاشتم:)
  • blue dream
    ۸ آبان ۰۱، ۱۵:۱۵
    blue dream

    اوهوم....

    راستشو بخوای منم بگم کامل کامل بلد نیستم...ولی اگه بود عالی میشد

  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۱، ۱۷:۳۹
    Mah Mahi
    هعی زندگی
  • blue dream
    ۸ آبان ۰۱، ۰۹:۵۱
    blue dream

    سلااام عزیزم چطوری خوبی؟

    هااانی برای جذاب کردن بلاگت بهتره پس زمینتو از عکسای گروه بزاری

    توی پیوند ها هم درباره من رو ویرایش بده درمورد خودت و گروهی که طرفدارشی حرف بزن......تاثیر خوبی داره💗

  • Mah Mahi
    ۸ آبان ۰۱، ۱۴:۵۷
    Mah Mahi
    اوکی توجه میکنم
    ولی پس زمینه رو بلد نیستم چجور تغییر بدم
  • park yumi
    ۲۸ شهریور ۰۱، ۱۷:۰۶
    park yumi

    البته تا جایی که میتونم کمک میکنم 

    امممم باید برای ادمین شدن چیکار کنم ؟

  • Mah Mahi
    ۲۸ شهریور ۰۱، ۱۸:۳۸
    Mah Mahi
    تل داری؟
    اگه آره آیدیت رو بده ادمینت کنم و خبرا رو بزاری
    اگه مشکل داشتی تو گذاشتنشون هم خودم بهت یاد میدم
  • park yumi
    ۲۷ شهریور ۰۱، ۱۸:۱۷
    park yumi

    منظورم به عنوان ادمینه تا جایی که میتونم یه دونه مترجمم میشناسم. که میتونه برنامه هارو ترجمه کنه

  • Mah Mahi
    ۲۸ شهریور ۰۱، ۱۴:۱۸
    Mah Mahi
    برای ترجمه مشکلی ندارم برای گذاشتن خبرا ادمین میخوام که اگه بتونی کمک کنی خوشحال میشم
  • park yumi
    ۲۷ شهریور ۰۱، ۱۸:۱۶
    park yumi

    میگم عزیزم

    اگه میخوای من میتونم کمکت کنم

  • •-•
    ۲۲ شهریور ۰۱، ۰۱:۲۵
    •-•

    فایتینگگگگگگگ 💕💕💕💕

    *کیوتیشون توی عکس هدر وب 🥲🥲

  • Mah Mahi
    ۲۲ شهریور ۰۱، ۰۲:۴۰
    Mah Mahi
    لعنتی های کیوت ژاذابم🥺😭
    تنکیو لاوی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7