Xdinary Heroes VILLAINS

Happy Birth Day Gunil Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

Happy Birth Day Gunil

گایز دیروز تولد لیدر قشنگمون بود ولی من وقت نکرده بودم براتون بزارمش:)

 

پیام تبریک اعضا به مناسبت تولد گونیل

جونگسو : "گونیل هیونگ دوست داشتنی من! تولدت مبارک ㅋㅋمن همیشه اینو می‌گم اما ازت ممنونم که برای گروهمون سخت کار می‌کنی و ممنونم که غر زدنام رو تحمل می‌‌کنی ㅎㅎ اگه تو نبودی باید به کی تکیه می‌کردم؟ همیشه دوست دارم، فایتینگ!!"

جیسوک : "هیونگ‌نیم تولدت مبارک! عضله‌هات نسبت به پارسال بزرگ‌تر شدن، بابتش بهت تبریک می‌گم... ازت ممنونم که لیدر و درامر قابل اعتماد اکسدیز شدی! امیدوارم روز خوبی داشته باشی، تولدت مبارک"

سونگمین : "لیدرِ ابدی ما؛ گونیل هیونگ~ ازت خیلی ممنونم که همیشه ما رو هدایت می‌کنی و منو خوشحال می‌کنی. همیشه دوست دارم"

هیونگ‌جون : "هیونگ تولدت مبارک، با اینکه همیشه کلی عشق دریافت می‌کنی اما امروز قراره یه نوع خاصی از عشق رو دریافت کنی درسته؟ کلی لذت ببر و خوش بگذرون!"

جویون : "یو یو~! من جویونم تولدت مبارک، کلی غذاهای خوشمزه بخور. زودتر عضله‌هات رو بزرگ‌تر کن تا بتونی توی کشتی بازو در مقابل من پیروز بشی... دوست دارم~"

 

این پیاماTT

جیسو جیسو جیسو جیسو
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • جیسو
    ۲۶ مرداد ۰۲، ۱۱:۰۴
    جیسو
    عه... .
    منم انیمه و انیمیشن دوست دارم.
  • Mah Mahi
    ۲۶ مرداد ۰۲، ۱۳:۴۸
    Mah Mahi
    عههه
    من زیاد نمیبینم ولی یکی خوبش رو پیدا کنم میبینم
  • جیسو
    ۲۵ مرداد ۰۲، ۱۵:۲۶
    جیسو
    چه خووب!
    منم با بلک پینک کیپاپر شدم. سریال های کره‌ای هم دوست دارم.
  • Mah Mahi
    ۲۵ مرداد ۰۲، ۱۹:۱۴
    Mah Mahi
    چه خوب:)
    ولی من سریالای چینی، تایلندی و ژاپنی هم میبینم:)
  • جیسو
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۲۱:۰۸
    جیسو
    اونننن لعنتییی عالیههههه با خنده‌هااشششتنثذقثمنتذمنثقتذتاثقنمذتاثقنمذتامنثقتاذمنثتاقمذنتاثقنمذتمنثقتذنمثقتذنمثقتذمنثتقذمنتثمذنتثنقتذثنق اصن همه‌چیشششششش
    عهه چه خوب... من یکم برعکس توام.
  • Mah Mahi
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۲۲:۴۵
    Mah Mahi
    :))
    من ده ساله کیدرامرم و چهار ساله کیپاپر
  • جیسو
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۵:۲۲
    جیسو
    دیره ولی چوکاهههه!

    ولی امروز تولد هونینگ کایییی منهههههههههه مننننننننننننننننننن!!!!
    من عررررر من ذوووووقققق من مرگگگگگگگ و غششششششش
    تمنرتنقثترمنقتثنرتقثمنترنقثترثقنمترتکثرتنمکقتمنثترثنمرتثنقترنمث
    خیلی چوکاههههههه:>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
  • Mah Mahi
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۸:۳۹
    Mah Mahi
    عه مبارکههههههههههههههه
    هیونینگ کای خیلی کیوت و گوگولیهههه
    هر کی رو بگی من میشناسم:))
    بازیگر هم خیلی زیاد میشناسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7