Xdinary Heroes VILLAINS

Mah Mahi
Mah Mahi سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۰۶ ب.ظ

covers

دانلود همه کاور های کسدینری هیروز

*کم کم میزارم

ویدیو کاور آهنگ Tomboy از G-idle

ویدیو کاور آهنگ Hellevator از Straykids

ویدیو کاور آهنگ Zombie از Day6

mp3 کاور آهنگ Down

mp3 کاور آهنگ Im serious

mp3 کاور آهنگ Impossible

mp3 کاور آهنگ Zombie

mp3 کاور آهنگ impossible

ویدیو کاور آهنگ Because it's Christmas از جونگسو،اوده،جویون و گائون

کاور آهنگ Bring Me The Horizon از اکسدینری هیروز

 

نوتاچ •-• •-•
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • نوتاچ
    ۱۶ خرداد ۰۲، ۱۶:۱۰
    نوتاچ
    سلام عزیزم من نمیتونم کاورها رو دانلود کنم رو هر کدوم از لینک ها کلیک میکنم میاره فایل یافت نشد
  • Mah Mahi
    ۲۴ خرداد ۰۲، ۱۲:۳۷
    Mah Mahi
    فکر کنم برا تو مشکل داره برا من باز کرد
    با دو تا گوشی امتحان کردم
  • •-•
    ۳ آبان ۰۱، ۲۰:۵۳
    •-•

    وای دقیقا منم داشتم میمردمممممممممم 🤧🤧🤧

  • Mah Mahi
    ۳ آبان ۰۱، ۲۱:۱۲
    Mah Mahi
    عرررررررررررررر همه از قوم مردگانیم
  • •-•
    ۳ آبان ۰۱، ۱۹:۳۹
    •-•

    جوری که حنجره جویون رو میخوام 

    بچه پاره نمیشه؟! 

    هلویتر خیلی قشنگ بوددددد  تام بوی اممممم 🥲🥲🥲🥲🥲

  • Mah Mahi
    ۳ آبان ۰۱، ۱۹:۵۴
    Mah Mahi
    منم هنجره جویون رو میخوام کسی داره بهم بفروشتش حاضرم کلیه هام و بفروشم تا بخرمش
    تامبوی وقتی اون قسمت سانسور شده رو کامل گفت من ترکیدم و رفته بودم سرم رو میکوبیدم دیوار
    *انتظار هر چیزی رو داشتم جز گفتن اون کلمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7