Xdinary Heroes VILLAINS

Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • •-•
    ۴ آبان ۰۱، ۱۵:۵۴
    •-•

    وایییییییییی

    منی که دارم میمیرممممممم 🥲🥲🥲

    خیلی خیلیییییی این کامبک خفنههههههههه 😭😭😭😭

    منی که بایسم گائون عه 

    دیگه فک کن چقدر فشار دارم میخورم 🤧🤧

     

  • Mah Mahi
    ۴ آبان ۰۱، ۱۷:۲۶
    Mah Mahi
    خیلییییییییی خفنههههههههههه زیادی خود زنی کردم و هر روز صبح که از خواب پا میشم یه اتک بزرگ اون موقع میخورم و یه بارم وقتی از مدرسه برمیگردم اتک بزرگی میخورم
  • •-•
    ۳ آبان ۰۱، ۱۹:۴۴
    •-•

    جرر ، گودرتتتتت 😂😎🤘

    یعنی چی؟ 

    اگه منظورت اینه اونجا هم کامنت میزارم ، آره هستم 

     

    + اما جونگسو زیادی با قلبم بازی میکنه 🤧🤧

    فقط آخرین عکس سری اول( همون که شیطان شده ) و اون آخریه که سیب دستشهههههه 😭😭

    به شدت منتظر مال بقیه امممممم 🥲🥲🥲

  • Mah Mahi
    ۳ آبان ۰۱، ۱۹:۵۳
    Mah Mahi
    منم منتظرمممممم صبح از خواب بیدار میشم میریزم تو اینستا که فوتوشاتای جدید رو زود ببینم و کل مدرسه تو هپروت میگذرونم یا با دوستام عر میزنم سرش
  • •-•
    ۲ آبان ۰۱، ۲۲:۵۰
    •-•

    اصلا جی وای پی یه کرم داره اسمش " کلون کنه فندوم های بیچاره اس" که از قضا این کرمه خیلی فعاله 😂💔🥲

  • Mah Mahi
    ۲ آبان ۰۱، ۲۲:۵۸
    Mah Mahi
    فکر کنم یه حق گوی بزرگی
    تو وبلاگ اخبار نیستی؟
  • •-•
    ۲ آبان ۰۱، ۲۲:۰۷
    •-•

    جوری که تغییر کانسپت میشه هر سری فوتوکانسپت ها و ما بیشتر کلون میشیم 🥲🥲

    ولی خیلی تو سری اول هات شدهههه 🥲💙

  • Mah Mahi
    ۲ آبان ۰۱، ۲۲:۳۰
    Mah Mahi
    آرههههههههههه
    من دچار خود زنی شده بودم وقتی دیدم
    دقیقا از مدرسه اومده بودم و اتک بزرگی خوردم و تا 10 دقیقه زل زده بودم به سقف و سرم رو میکوبیدم به دیوار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7